Nejmilejší svátky v roce, Vánoce, nám daly sbohem. Člověk by řekl, že si odpočineme od náročných nákupů a výběrů dárků, ale není tomu tak. Prodejci a obchodníci přicházejí s fantastickými slevami, které zaplavují naše poštovní a emailové schránky i televizní reklamy. Jsou opěvované povánoční slevy skutečně tak výhodné anebo se snaží obchodí řetězce zbavit méně zajímavých a zákazníky opomíjených výrobků? Proč si některých televizí, telefonů, kosmetiky anebo oblečení nikdo doposud nevšímal? Bylo to skutečně jen kvůli ceně anebo je zatím ještě něco jiného?

Máte rádi povánoční slevy? Hýříte nadšením, když se objeví první žhavé nabídky? Někdo má nákupů až po krk, jiný je hltá! Proč nevyužít toho, že více než 50 procent lidí dostane pod stromeček peníze? Mezi oblíbené dárky patří také dárkové poukazy, které jdou báječně vyměnit za zlevněné značkové zboží.

Nezdají se vám nabízené produkty zbytkové?

Nemáte pocit, že kupujete něco, co leží v regálech celou věčnost? Necítíte se tím ochuzeni? Ať je to, jak chce, povánoční slevy mají něco do sebe. Jsou pro zákazníky atraktivní, protože s nimi mají pocit, že dostanou za málo peněz velký luxus. Prodejci vyprazdňují sklady a konečně mohou nabízet nové, čerstvé a trendy kousky za extra vysoké ceny.

Magnety pro všechny generace

Proč si nepořídit vysněnou televizi, dětem značkovou lyžařskou soupravu, tatínkovi sadu nářadí a mamince elegantní parfém za poloviční slevy? Vstoupit do světa slev je prostě fajn. A z vlastní zkušenosti vím, že jim málokdo odolá. Neříkám, že patřím mezi šílence, kteří projdou všechny kamenné obchody i e-shopy, stojí fronty jako na banány, ale odlehčené povánoční slevy mě pochopitelně lákají!

 

Tlačenice před obchodem Next, uvnitř panovalo hotové šílenství (foto: Michal a Káťa)

undefined

A takto vypadají regály po "nájezdech" zákazníků (foto: Emil)

undefined